آشنایی با ماساژ آروماتراپی

ماساژ آروماتراپی که به ماساژ ریلکسی هم معروف است از سبک های متداول ماساژ تایلندی است ماساژی که در آن از روغن های گیاهی خوش عطر و اعجاب انگیز در روند آرامش عضلات استفاده می شود.

سرتاسر طبیعت به ویژه مناطق استوایی سرشار از انواع گل و گیاه و شیره درختان است که حاوی روغن های متنوع و خوشبو با خواص فراوان هستند.

اما از آنجا که این روغن ها خواص متعددی مثل تسکین دهنده، انرژی زا آرامش بخش و ضد میکروبی دارند گزینه مناسبی برای استفاده در فرآیند ماساژ است.

در ماساژ آروماتراپی روغن های معطر با تحریک گردش خون در بدن فرد کمک شایانی به درمان افسردگی میکند.

مثلا ریحان علاوه بر بوی خوش و آرامش بخشی که دارد برای درمان میگرن بی نظیر است و پونه کوهی تاپیر ویژه ای در درمان عفونت دارد.اگر می خواهید استرس هر نوع فشار عصبی و عضلانی و درد های ماهیچه ای را برای همیشه فراموش کنید این ماساژ بهترین انتخاب خواهد بود.

در آروماتراپی بهترین تکنیک های ماساژ با خواص بی نظیر روغن های طبیعی ترکیب می شود تا خاصیت نیروزا و آرامش بخش بودن آن و ویژگی بازسازی کننده سلول های مرده پوست را با این روغن ها با پوست خود لمس کنید.

در روش ماساژ را روغن های معطر گیاهی ماساژور با انتخاب ترکیبی از روغن های دلخواه شما ترکیب حرکات لمسی و کشششی آرام روی بدن انجام می دهد .

تا روغن های مفید و موثر از طریق سلول های پوستی شما جذب بدن شده و به جریان خون راه یابند و باعث تسکین تنش های عصبی و آرامش روح و جسم شوند.

آشنایی با ماساژ آروماتراپی

2+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *