روغن ماساژ/محیط ماساژ

بهترین روغن برای ماساژ روغن زیتون است

اگر ما هر شب یا حداقل یک شب در میان روغن های اصل مانند روغن زیتون که در اولویت قرار دارد استفاده کنیم و بعد از حدود یک ماه نتیجه کار خود را می بینید.

نکته مهم:در بیشتر اوقات حدود ده روز بعد، روغن در مدفوع دیده می‌شود که به این معنی است که روغن تمام مسیر را از پوست تا مرکز بدن طی کرده و پاکسازی کرده است. برای مثال می‌توانید روغن‌های مختلف را روی جداره نی تست کنید و ببینید بعد از چند ساعت این روغن‌ها چگونه در بافت متراکم نی جذب می‌شوند.

در بعضی بیماری خشکی هم سبب بدتر شدن بیمارهای میشه شما با راه رفع خشکی تامین گرمی و رطوبت کافی برای بدن است که این امر با وارد کردن این روغن‌های گرم و ملایم به بافت‌های بدن سریع درمان می‌شود.

دردهای مفصلی، علایم پیری مثل چروکیدگی‌ها بدن، سفیدی مو‌ها، پوکی استخوان، غم و افسردگی و خشم زیاد، یبوست، خشکی پوست بدن، سوزش کف پا، کاهش فعالیت ارگان‌ها مثل کاهش ضربان قلب، کاهش فعالیت تخمدان‌ها و یائسگی زودرس، تنظیم قاعدگی، کم کاری تیرویید، ضعف حافظه و عدم تمرکز، تشکیل بافت‌های متراکم و فیبری مثل فیبروم، فشارخون بالا در افراد سرد، فشار خون پایین، کم خونی، دردهای شدید قلبی، میگرن، اسپاسم و گرفتگی عضلانی، ضعف جنسی و بی‌میلی جنسی، دیابت خصوصا نوع ۲ ، لاغری، درمان ارتباط با زیبایی پوست، درمان کلیه‌ها و روده‌ها (که در طب چینی ریشه‌های بدن هستند و سلامت همه ارگان‌های داخلی وابسته به آن هاست) و بسیاری از سرطان‌ها

 

یاد آوری: در بازار روغن های زیادی برای ماساژ وجود دارد ولی ما برا اساس پیش می ریم  بهترین روغن‌ها در درمان، به تریتب اولویت زیتون، کنجد، بادام تلخ و روغن سیاهدانه است. می‌توانید از ترکیب همه روغن های ذکر شده به تساوی به کف پا‌ها زده شود. تا درمان سریع‌تر انجام گیرد. این کار را تا یک ماه ادامه دهید. اما با روشی که گفته شد انتظار می‌رود این زمان بسیار کوتاه‌تر شود. روغن مالی کف پا اثر فوق العاده معجزه آسایی بر روی درمان تمام ارگان های بدن دارد.

 

و یک تذکر:مقدار روغن زیادی روی پوست و کف پا استفاده کنید چرا که فرایند جذب تا صبح ادامه خواهد داشت. لطفا از روغن‌های سوپرمارکتی استفاده نکنید. روغن‌های ذکر شده باید بوی این روغن‌ها را داشته باشند در غیر این صورت قابل اطمینان نیستند.

ماساژ یکی از هنرهای فوق العاده لذت بخش در زندگی زناشویی هستش که طرفداران زیادی پیدا کرده و هر روز تعداد متقاضیان آموزش ماساژ بیشتر از دیروز میشه  .

چرا ؟

چونکه به صورت معجزه آسایی استرس آدم رو از بین میبره و آرامش رو در تک تک ماهیچه های بدن جاری میکنه .   به نوعی میشه گفت ماساژ جایگزین طبیعی قرص های اعصاب حساب میشه

با آموزش ماساژ بدن میتونید اعضای خانواده ی خودتون رو  سر حال بیارید و درد و گرفتگی هایی که در عضلاتشون انباشته شده از بین ببرید .

می تونید زن / شوهر خودتون رو ماساژ بدید و با این کار هم مهر و محبت همسرتون رو نسبت به خودتون بیشتر کنید و هم میل جنسی هر دوتون رو افزایش بدید .

خوندن این مقاله هم خالی از لطف نیست :

چرا همه ی زن و شوهرها باید ماساژ بلد باشند؟ مزایای ماساژ

آموزش ماساژ بدن رو شروع می کنیم .

بخش یک از سه : یک محیط آرامش بخش درست کنید .

۱-مطمئن شوید که اتاق کاملاً راحت و مناسب است :

اگر شریک عاطفی یا جنسی و یا هر کسی دیگه که قصد ماساژ دادن او را دارید ، در هنگام ماساژ در جای راحتی نباشه ، ماساژ شما هر چقدر هم که حرفه ای باشه ، لذت بخش نخواهد بود  .

  • یک جای راحت رو برای دراز کشیدن محیا کنید . مثلاً تختخواب یا یک تشک نرم . بعد بر روی اون یک ملافه تمیز و نرم و لطیف بندازید .

مثل اینجا

عکس-اتاق-و-محیط- مناسب برای ماساژ

  • اتاق باید دمای متعادل و گرمی داشته باشه . چونکه همسر شما در هنگام ماساژ بدون لباس خواهد بود و در اون هنگام نباید احساس سرما بکنه .
  • از اتاقی استفاده کنید که مطمئن باشید در طول ماساژ کسی مزاحم شما نمیشه .

۲-چندتا شمع روشن کنید .

شمع ها همیشه سمبل عشق و علاقه بودند و هستند و در مورد ماساژ هم محیط رو عاشقانه و دلپذیر می کنند .

به این عکس نگاه کنید و ببینید که چقدر عشقولانس !

عکس-اتاق-تاریک-با-شمع-برای-ماساژ-دادن

آدم روحش به پرواز در میاد !

 

مطلب مرتبط :آموزش ماساژ جنسی بدن زن و شوهر با نقاط حساس ویژه متاهلین + عکس

  • اگر براتون امکان پذیره  لامپ ها رو خاموش کنید و در محیط تاریک با نور شمع ماساژ رو انجام بدید. یادتون باشه که هدف شما از ماساژ دادن ، تزریق ارامش به بدن اون شخصیه که دوستش دارید تا جایی که در پایان ماساز اون به خواب بره ، برای همین هر چی محیط ماساژ تاریک تر باشه بهتره .

اگر تونستید از شمع های خوشبو کننده استفاده کنید تا جو محیط رو دلپذیر تر کنید. حواستون باشه که  از بو های خیلی تند و قوی استفاده نکنید و بجاش از رایحه های ملایم مثل عطر سنبل استفاده کنید .

۳-یک موسیقی آرامش بخش انتخاب کنید.

موزیک های  LIGHT  هم میتونه جو محیط رو دوست داشتنی تر و ماساژی تر بکنه !

  • موزیکی رو انتخاب کنید که او دوست داره . یادتون باشه که قراره اون با ماساژ آرام بشه پس خواسته و سلیقه ی او مهم تر است .
  • صدای موسیقی نباید بلند باشه بلکه باید خیلی آروم و در پس زمینه به گوش برسه .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *