آشنایی با ماساژ لومی لومی

ماساژ lomi Lomi فقط در مورد تسکین درد فیزیکی نیست با استفاده از ماساژ lomi lomi پزشک به دنبال بازگشت آرامش و تعادل به ذهن مشتری است.

گفته شده است که اگر در ماساژ لومی لومی مراقبت و شفقت در یک جلسه از ماساژ lomi lomiوجود نداشته باشد درمان به خودی خود کار نمی کند.
ماساژ lomi lomi می تواند به طور کامل با لباس انجام می شود اما اغلب مشتری با داشتن تنها یک حوله ماساز را انجام می دهدارتباط با پوست سبب می شود درمانگر بهتر بتواند به مشتری کمک نماید .
یک جلسه ماساژ lomi lomi با دعا شروع می شود. فلسفه Huna این هست که یک قدرت بالاتر و دست درمانگر عمل شفابخشی را انجام می دهند.

در انجام ماساژ از روغن های معطر ماساژ که بر روی پوست مشتری اعمال می شود استفاده می شود.

در ماساژ لومی لومی از ساعد و آرنج هم برای ارائه نکنیک ها استفاده می شود.
با تجه به اینکه ماساژور در اطراف مشتری به نوعی حرکات شبیه رقص را انجام می دهد شاید مشتری خنده اش بگیرد اما این جزیی از اصول ماساژ لومی لومی است.

ماساز لومی لومی و یا ماساژ هاوایی یک تکنیک ماساژ منحصر به فرد است که شامل دعا و سرود می باشد.

این روش ماساژ در فلسفه هونا Huna نیز نامیده می شود به این معنی که همه چیز در این دنیا در گرو دوست داشتن و هماهنگی با دیگران است. کلمه Polynesians ها در این روش ماساژ به معنای ماساز می باشد .

در Huna اعتقاد بر این است که افکار و الگوهای رفتاری منفی به عنوان خاطرات بد باعث می شوند که بدن هماهنگی خود را با محیط اطراف از دست بدهد.

از دست دادن هماهنگی و فقدان عشق و دوستی ها منجر به استرس و پریشانی بدن می شود که به صورت اشکال مختلف بیماری مشاهده می شود .

بنابراین هدف از ماساژ lomi lomi برای بازگرداندن هماهنگی به بدن می باشد .

آشنایی با ماساژ لومی لومی

1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *