آشنایی با ماساژ گردن

درد های گردن امروزه به خاطر شیوه زندگی ماشینی بسیار رایج هستند در این مقاله می خواهیم روش صحیح ماساژ گردن را توضیح دهیم که به شما کمک می کند به عضلات گردن خود آرامش و انعطاف پذیری بیشتری هدیه کنید.

ابتدا باید کمی روغن ماساژ یا لوشن تهیه کنید این فن بسیار ساده است و احساس فوق العاده ای به شما می دهد.

فقط باید مطمئن شوید که فشار زیادی به گردن کسی که او را ماساژ می دهید وارد نمی کنید.

چون در محلی که ماساژ می دهید یک شریان اصلی تغذیه کننده مغز وجود دارد اگر فشار زیادی وارد کنید و جریان خون را مختل نمایید ممکن است برای فرد مشکلاتی بوجود آورید.

خوب پس از اینکه دستان خود را با روغن ماساژ چرب کردید از بالای گردن محلی که عضلات پشت گردن به سر متصل می شوند به صورت دایره ای ماساژ را شروع کنید

این کار را به آرامی انجام دهید و کم کم همینطور که به صورت دایره هایی کوچک ماساژ می دهید دست خود را از بالا به پایین به سمت شانه ها بکشید.
این عمل را تا شانه ها ادامه دهید حال مسیری را که به صورت دایره ای ماساژ داده اید با فشار کمی از بالا به پایین بکشید.این کار را چندین بار و در مسیر های مختلف تکرار کنید.
حال سر را به سمت جلو خم کنید درست مانند شکل بالا تا کشش در عضلات گردن حس شود اکنون انگشتان خود را در محل اتصال عضلات گردن به سر قرار دهید و فشار دهید .

چند ثانیه انگشتان خود را در این محل نگه دارید و سپس انگشتان خود را با همان فشار به سمت پایین بکشید.

آنقدر انگشتان را فشار دهید که هیچ دردی نداشته باشد این کار را می توانید در منزل تمرین کنید کار ساده ای است و به آرامش عضلات گردن شما کمک می کند.

آشنایی با ماساژ گردن

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *