تقویت قوای جنسی با ماساژ

یک ماساژ شهوانی یا تحریکی قادر است در رها کردن شما و شریک جنسیتان از فشارهای روزانه کمک کرده فرصتی گرانبها جهت استراحت و لذت بردن از با هم بودن برایتان بوجود آورد.

ممکن است ماساژ جهت کاهش درد و کشش شریکتان انجام شود. بمنظور آزاد کردن وی از فشارها اضطراب و سردرد شما میتوانید ماساژ صورت را انجام دهید.

و یا میتوانید جهت کاهش دردهای عضلانی وکششها ماساژ را بر نوازش کمر شانه ها و گردن متمرکز نمائید. شما میتوانید شریک خود را با دادن یک ماساژ لطیف پا یا دست نوازش کنید.
انجام ماساژ ممکن است بصورت امر جنسی درآمده جریانی از نوازشها و مالش را از بالای سر تا نوک انگشتان پا پدید آورد.

یک ماساژ میتواند شامل تنوعی از نوازشهای لطیف سست و آرام، تا مالشهای محکم وحرکات قوی باشد.

زیبایی ماساژ در آنست که حرکات آن شبیه نتهای موسیقی و یا حرکات موسیقی آنقدر متنوع است که میتواند همیشه شما را در پاسخگوئی خلاق به تغییر نیازها و حالات شریکتان توانا سازد.
این امر ممکن است بصورت مقدمه ای برای مواجهه جنسی گردد که بدین طریق تمامی بدن برای لذت بردن آمادگی بیشتری یافته واحساس شهوت میکند.

ماساژ تحریکی به ایجاد اعتماد فیزیکی وروانی کمک میکند زیرا یکی از طرفین خود را در احاطه دستهای دیگری قرار میدهد. در حین ماساژ، شخص ماساژ دهنده باید احترام به نیازها و پاسخهای درونی طرف مقابل را بیاموزد.

لمس به عنوان یک نیروی درمانی :

مهمترین عامل درمانی در هر ماساژی قدرت لمس با عشق است. حس لمس بعنوان مادر تمامی احساسات شناخته میشود.

و اولین حسی است که در جنین انسان و سایر گونه ها رشد میکند، و همچنین اولین حسی است که بقیه حس ها برمبنای آن رشد میکنند.

حس لامسه در پوست جای میگیرد عضو معجزه آسائی که تمامی بدن را میپوشاند بوسیله پایانه های عصبی بیشمار که به مجموعه ای مختلف از فشارها که از حس درد تا لذت متغیر است پاسخ میدهد.

پوست پیامهائی را که حاوی اطلاعاتی از دنیای پیرامون ماست از طریق سیستم اعصاب مرکزی به مغزمیفرستد.
ماساژ نوعی عشق ورزی و روندی درمانیست که موجب آزاد شدن کششهای بدن و فشارهای روحیست همچنین ماساژ به فرد اجازه میدهد تا با آزادی بیشتری از رابطه دو طرفه دلخواه لذت ببرد.

چنانچه دو طرف یکدیگر را به نوبت ماساژ دهند، هر دو میتوانند لذت تقسیم نقش را در دادن و گرفتن خوشی فرا گیرند.
ماساژ وسیله مناسبی جهت برقرار کردن رابطه فیزیکی در زمانیست که شهوت یکی از طرفین کم است.

و یا زمانی که اختلالی جنسی و یاشرائط فیزیکی خاصی وجود دارد که باعث محدودیت و یا ممانعت از رابطه جنسی کامل بین دو طرف میگردد. با ادامه لمس طرف مقابل احساسات اولیه که درپی تماسهای فیزیکی به جنبش در آمده ادامه میابد.

و موجب جلوگیری از بروز حس ناامیدی و ایجاد نیاز و حس تنهائی خواهد شد. نوازشها میتوانند کششهای عضلانی را از تمامی مناطقی از بدن که در رابطه با پاسخگوئی جنسی هستند آزاد کرده و به شریک شما کمک کند تا ا حساس سرزندگی ونشاط کرده بتواند احساسات جنسی خود را درک کند.

یک لمس همراه با عشق که اطمینان مجدد و نشاط به پوست می دهد نهایتاً احساس خوب و لذت بخشی به تمام بدن القاء خواهد کرد.
در طی این احساسات پوستی مطبوع کودک قادر است حس علاقه به خود را تشخیص داده و حس درک و احترام به بدن خود را بیاموزد .
محرومیت از تماسهای لمسی در دوران اولیه کودکی مکن است رشد فیزیکی و احساسی را به تعویق انداخته به صورت بالقوه منجر به مشکلات سلامتی رفتاری و جنسی در سالهای بعد گردد .

کمبود نوازش و لمس حتی در دوران بزرگسالی قادر است حس شادابی و حیات و راحتی را از فرد بگیرد این امر غالباً خود را به صورت عدم توانایی در اثر گذاری و اثر پذیری کافی نشان می دهد .

لمس همراه با عشق در طول ماساژ، به بهبود زخمهای کهنه عاطفی که خاطرات در بدن بر جای گذاشته اند کمک کرده حس مثبت و جدیدی از اعتماد و پاسخگویی به احساسات فیزیکی را تثبیت می نماید .
وقتی زوجها تجاربی در فنون مالش بدست می آورند که اغلب برایشان تازگی دارد درمیابند که ماساژ دادن به اندازه ماساژ گرفتن ارضاء کننده است .

این بدین دلیل است که بواسطه لمس و بکارگیری حواس دیگر شما دریچه ای به اعماق احساسات خود باز کرده و قصد تحت تأثیر قرار دادن آنها را دارید .

در طول یک ماساژ، شما میتوانید سرخوش لطیف محکم خلاق و عاشقانه باشید به محض شناختن و درک اندام دیگر آگاهی شما از نیازهای فیزیکی خودتان آغاز می گردد .
در هر حال این مسأله حائز اهمیت است که تنها زمانی ماساژ داده شود که نیاز به انجام آن حس می شود زیرا این یک عمل حسی است و ماساژ که با استفاده از دستها صورت می گیرد همیشه درونی ترین احساسات شما را انتقال می دهد .
بگذارید ماساژ به صورت یک عمل منظم در روابطتان درآید شرکاء جنسی باید یاد بگیرند که چگونه تمام احساسات بدن را بوسیله افزایش حساسیت پوست به تحریک خارجی و همچنین حس درونی گسترش داده و اعتماد به نفس خود را بیشتر کرده و به چگونگی رشد و بهبود مالشها اعتماد کنند.
بوسیله گشودن قلبتان و ریختن مهربانی در دستان خود هنگامی که هر قسمت از بدن شریکتان را نوازش میکنید شما قادر خواهید بود یک حس عمیق رشد عشق و اهمیت دادن را به وی انتقال دهید که افزایش احساسات فیزیکی راحتی و علاقه به خود را باعث می گردد. ماساژ ارتباط عاطفی را زیاد کرده و باعث رشد آن به طریقی منحصر به فرد خواهد شد .
در یک ماساژ صمیمانه و پر احساس ، دستان و ساعد خود و سایر قسمتهای بدنتان را جهت نوازش پوست بکار برده اجازه دهید این نوازشها همانند آب بر روی تمام سطح بدن جریان یابد .

گاهی اینطور به نظر میرسد که دو بدن در یکدیگر ذوب شده و در هم ادغام می شود و مرزهای فیزیکی بین شما حل می گردد .

به همین اندازه اهمیت دارد که بدانی آیا ماساژی که قصد دارید انجام دهید تنها به عنوان یک نوازش حسی یا آرام بخشی و یا باز گرداندن نشاط است و یا اینکه تنها برای کسب تحریک جنسی به عنوان مقدمه عشقبازی می باشد .

تقویت قوای جنسی با ماساژ

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *