درمان ریزش مو با طب سوزنی سنتی

از مشکلات عدیده ای که بیماران زیادی درگیر آن می باشند ریزش مو می باشد این مشکل در جوانها و بخصوص خانم های جوان واقعا نگران کننده است.

البته این نگرانی قابل درک است ولی وقتی باعث اضطراب می شود که متخصص پوست به شما بگوید ببینید مشکل شما ارثی است و با داروها می توانیم فقط مدتی سرعتش را کند کنیم.

ولی در نهایت روند ادامه خواهد داشت و صد البته اگر این واقعیت بر اساس طب امروزی را نگوید و با داروهای گران قیمت به شما امیدواری بدهد ولی بعد مدتی ببینید تمام پول شما برباد رفته است یقینا بیشتر ناامید می شوید.

و از این به بعد دربه در بدنبال انواع و اقسام داروهای گیاهی و روشهای مختلف و معجونهای مختلف می گردید.

جدیدا هم اطلاعات جامعه بیشتر شده و سری به سایتهای طب سوزنی می زنند.

همچون خود حضرتعالی از همین جا سلام مرا بپذیرید ادامه مطلب اطلاعات شما را در مورد طب سوزنی و ریزش مو بشتر می کند.

از علل ریزش مو از نگاه طب سنتی چینی بگذریم زیرا وارد بحث های می شویم که دردی از شما درمان نمی کند و باعث سردرگمی بیشتر می شود.

مثلا اینکه یانگ (Yang) اختلال یافته یا چی دچار اختلال شده است ولی آنچه مهم است اینکه ریزش مو را باید از نظر علل مختلف از نگاه طب مدرن بررسی کامل انجام داد.

مثلا اختلالات غددی قارچ های پوستی اختلالات خونی و … و در صورتی که متخصص پوست با بررسی موارد فوق علتی نیافت ولی شما همچنان دچار ریزش مو هستید.

حتما به متخصص طب سوزنی مراجعه کنید زیرا برای قطع ریزش مو و رویش مجدد مو طب سوزنی بسیار کمک کننده است.

یکی از بیمارانی که بدلیل ریزش مو به مطب مراجعه کردند خانمی حدود 27 ساله بودند.

ایشان به بسیاری از متخصصین پوست در تهران مراجعه و چند نسخه از همه آنها دریافت و به آن عمل کرده بودند.

ولی متاسفانه هیچ تاثیری نداشته و در سر ایشان نقاط خالی و کم بودن مو واضح بود در لحظه ویزیت هم مختصری از مویشان را به نشانه ریزش راحت و مداوم در دست گرفته و نشان دادند.

با توجه به بررسی های همکاران محترم متخصص پوست خیالم راحت شد و درمان طب سوزنی را با هفته ای 2 بار شروع کردم و سپس به هفته ای یک بار رسانده و تا 20جلسه ادامه دادم.

در ابتدا ریزش مو قطع شد و سپس رویش موهای ریز بر سر مشهود شد. با توصیه لازم و اینکه نیاز به ادامه درمان بصورت ماهانه یک جلسه می باشد.

موقتا درمان را قطع کردم چنین درمانی را برای چندین مورد انجام دادم که خوشبختانه در تمام موارد ریزش مو قطع و سپس رویش شروع شد.

درمان ریزش مو با طب سوزنی سنتی

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *