رمز و راز ماساژ تایلندی

به جرأت می توانم بگویم ماساژ تایلندی آن چیزی است که شما را قادر می سازد ماهیچه هایتان را فشرده و سطوح انرژی را متعادل کنید این چیزی است که انعطاف پذیری را موثرتر می کند .

ماهیچه های دو سمت بدن را متعادل می کند میزان حرکتی که یک ماهیچه در یک مفصل ایجاد می کند به وسیله تفاوت بین طول آن در حالی که در حالت آرامش است یا فشرده می شود .

حتی هنگامی که ماهیچه ها سفت می شوند و یا حتی هنگامی که هوشیارانه آن را منقبض می کنیم این مسئله می تواند از طریق کار زیاد یا عدم استفاده کافی از آنها یا به دلیل فشارهای احساسی و یا … به وجود آید .

هر دلیلی که داشته باشد نتیجه آن به طور مستمر حرکات محدودتر به همراه سفتی و درد و رنج است که همگی از ویژگی‏های کهولت سن می باشند .

ماهیچه هایی که کوتاه شده و دردناک می شوند می توانند نیروهای نابرابری را بر روی ستون فقرات که مایع نخاع در آن قرار دارد وارد آورند.

این قضیه منجر به کمردرد گردن درد و سردرد می شود که در زندگی روزمره می‏تواند مشکل ساز گردد.

با توجه به توانایی های منحصر به فرد کششی در ماهیچه های مهم بدن ماساژ تای شما را قادر می سازد که به تأثیرات خاصی که متفاوت از دیگر تمرین های بدنی است دست یابید.

ماساژ تای نباید به عنوان تمرینات فیزیکی صرفا مورد توجه قرار گیرد اگر این گونه باشد نمی تواند به هدف اصلی و واقعی خود نائل آید.

دادن و گرفتن ماساژ تای یک راه حل ا یده آل برای ایجاد تعامل انرژی بین دو نفر می باشد که همیشه به صورت فرایندی دوطر فه و دستیابی به آن بستگی به شیوه های مراقبت و شیوه های مهربانانه و دلسوزانه دارد.

حتی امروزه و در حال حاضر ماساژ تای یک ضرورت حیاتی روزمره برای تمامی افراد می باشد به خاطر اینکه سلامتی و بهزیستی را پشتیبانی می کند .

به عنوان بهترین وسیله برای دو نفر در کنار هم به منظور دستیابی به یک تعادل دوطرفه انرژی و نیروی زندگی شناخته می‏شود ماساژ تای تمامی هماهنگی هارمونی ها و ریتم هایی را که ما در زندگی دچار کمبود آن هستیم را دربر می گیرد.

رمز و راز ماساژ تایلندی

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *