ماساژ زیبایی صورت

ماساژ زیبایی صورت

ماساژ زیبایی صورت یکی از لذت بخشترین روشهای درمانی برای مشکلات موضعی صورت است. ماساژ صرفا برای بدست آوردن آرامش بیشتر نیست. اگر بدرستی مورد استفاده قرار گیرد، باعث بهبود بسیاری از بیماریهای پوستی میشود. با تشخیص بهترین روشها برای استفاده از ماساژ صورت در شکل درمانی. یادگیری نوع مشکلات پوستی که با ماساژ بهبود پیدا می کنند. و بحث در مورد شیوه های مختلف ماساژ مبتنی بر نتیجه باعث نتایج بهتر میشود.

نحوه انجام ماساژ صورت

ماساژ صورت در خانه یا چشمه آب گرم توسط درمانگر حرفه ای صورت می گیرد. وقتی این کار را در خانه انجام می دهیم باید لوسیون یا کرمی مناسبی را برای استفاده بر روی پوست خود استفاده کنیم. زیرا کرم یا لوسیونی که مناسب نوع پوست شما نباشد باعث ایجاد جوش و مشکلات دیگر می شود. در چشمه آب گرم، درمانگر نوع پوست شما را بررسی می کند. میزان کمی روغن یا لوسیون را استعمال میکند که برای پوست شما مناسب است. تا مطمئن شوید ضرری به پوست شما وارد نمی کند. لوسیون یا روغن مرطوب کننده بسیار مهم است. چرا که مانع از این می شود که انگشتان درمانگر پوست شما را بکشد و درد غیرضروری را متحمل شود.

طول مددت درمان

درمان عموما زیاد طول نمی کشد. حداکثر 20 دقیقه برای صورت شما کفایت می کند. ماساژ درمانی بر روی افرادی که پوست حساسی دارند باید با دقت بیشتری صورت بگیرد. درمان گر از ضربه خفیف برای ماساژ صورت بهره می گیرد. شایان ذکر است که برای افرادی که پوست حساسی دارند فشار باید در ناحیه گردن اعمال شود. تمامی حرکت های انگشتان به سمت بالا یا پایین است. از این رو، ماساژ صورت شما را سالم تر، جوان تر و زیباتر می کند. عوارضی برای ماساژ صورت گزارش نشده است.

ماساژ حیرت آور صورت

با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاع بسیار دقیقی در مورد ماساژ صورت و اطلاعات چگونگی انجام آن به شما مخاطبان بدهیم.

آموزش ماساژ صورت

حرکت نرم ماساژ را هر روز یک ربع می توان انجام داد و باید به خاطر داشته باشید که قبل از ماساژ پوست تمیز و با ژل یا کرم آغشته شود زیرا ماساژ روی پوست خشک باعث ایجاد خستگی و چروک می شود. خیلی خوب است که نحوه ماساژ دادن را یک بار توسط افراد مجرب ببینید و سپس آن را اعمال کنید. در اینجا ما به بیان ساده و با استفاده از اشکال مختلف , نحوه ماساژ دادن را آموزش می دهیم.
در آغاز ماساژ را با حرکات نرم آغاز کنید و بعد از آن سراغ حرکات فشاری بروید.

-حرکات نرم:

که به صورت آرام و نرم انگشت ها را روی صورت قرار داده و به خلاف جاذبه زمین به طرف بالا ماساژ می دهیم.
– ابتدا از چانه شروع کرده سپس گونه ها و چشمها, دست را روی گونه گذاشته آرام به طرفین می کشیم و بعد دستها را روی چشمها قرار داده و خیلی آرام به طرف گوشه صورت ماساژ می دهیم.
– انگشتها را درست مثل هنگامی که پیانو می نوازیم آرام روی صورت و چشم ها حرکت می دهیم.

-حرکات فشاری :

فشارهای پرتابی درست در همان نقاط مشخص شده صورت میگیرد ابتدا دو انگشت را قرار داده و پوست را آرام به طرف بالا پرتاب می کنیم مثل وقتی که زیر لپ کودک را می زنید.
– در دور لب نیز فشارهای پرتابی را به طرف بالا انجام می دهیم. وهمین عمل را در نثاط زیگوماتیک کوچک و بزرگ تکرار می کنیم.

پن سومان ها

-ژاکه ریز
– ژاکه درشت
– ژاکه ضد چروک
ژاکه در واقع حالتی مثل نیشگون است که به طرف بالا انجام می شود. از دور چانه شروع شده و سپس دو طرف صورت انجام می شود. ژاکه باعث می گردد تا چربی های زیر پوست به سطح پوست آمده و در یک جا تجمع نکنند ژاکه را در گردن و پیشانی نیز آرام انجام دهید. که حرکات ریز و نیشگوهی که به طرف بالا انجام می دهیم موجب آرامش و رفع خستگی می شود.حرکت نیرومند سر درد انگشت ها را تا وسط پیشانی بلغزانید سپس انگشت ها را با فشار کمی به طرف شقیقه کشیده و حرکات چرخشی بدهید.
حرکات ابرو چشم , انگشتان میانی را در گوشه داخلی چشم ها و انگشت های سبابه را روی ابروان بگذارید تا گوشه های خارجی چشم ها زیر چشم ها و باز به گوشه داخلی آنها بلغزانید. حرکت دهان و بینی, و در آخرحرکت دایره واری از گوشه های دهان تا بالا.

ورزش صورت

چشم ها را تا حد امکان باز کرده و بالا و پایین را نگاه کنید این عمل را ده بار تکرار کنید.
دهان خود را به طرف چپ و راست حرکت داده سپس آنها را جمع کنید و سعی نمایید که لب ها را به طرف بالا و پایین متمایل سازید.
لبها را مانند اینکه بخواهید سوت بزنید جمع کرده و به حالت اول برگردانید.
دهانتان را تا حد امکان باز کرده ۵ ثانیه مکث کنید
مشتتان را به شقیقه بگذارید و حدود ۳۰ ثانیه صبر کنید اما فشار ندهید.
به کندی نفس بکشید و سپس نفس را بیرون بدهید.
گردنتان را به طرفین حرکت دهید.
دندان هایتان را کلید کنید و به هم فشار بدهید البته نه تا حدی که دردآور باشد.

این ورزش برای رفع خستگی عضلات صورت و گردن و تسریع جریان حرکت خون در رگها می گردد و همین طور باعث ایجاد شادابی در صورت شده و به پوست آرامش می دهد.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *