ماساژ مخصوص خانم های باردار

خانم‌هاي باردار هنگام نزديك شدن به زایمان بيشتر از هر زماني به آرامش نياز دارند اين نوع ماساژ هم همان‌طور كه از نام آن پيداست مخصوص خانم‌هاي باردار است .

كاهش استرس و اضطراب در دوران بارداري، فراموش كردن خستگي‌ها و از بين بردن دردها و اسپاسم‌هاي عضلاني به ويژه در ناحيه كمر گردن و پاها، افزايش دريافت اكسيژن خون و جذب بهتر مواد مغذي به سلول‌هاي مادر و جنين انعطاف‌ پذيري ماهيچه‌ها و كمك به كاهش درد زايمان از فوايد فوق‌العاده اين نوع ماساژ است.

البته به ياد داشته باشيد كه در اين ماساژ از روغن‌هاي معطر استفاده نمي‌شود اما بهتر است قبل از دريافت اين ماساژ با پزشك خود مشورتي داشته باشيد اما اكثر خانم‌هاي باردار با مراجعه به سالن‌هاي ماساژ براي رفع ناراحتي روحي و رواني ماساژ مادرهود را انتخاب مي‌كنند.

زمان تعيين شده براي استفاده از اين ماساژ 60 دقيقه است كه حدود 100 هزار تومان هزينه دارد. ماساژ سر و صورت اگر مي‌خواهيد چين و چروك روي پوست ننشينند…

اگر مي‌خواهيد به سرعت از شر چين و چروك‌هاي سطحي يا عميقي كه با سپری شدن عمر به شما تحميل مي‌شود، خلاص شويد.

تكنيك‏هاي ماساژ صورت به راحتي مي‌تواند اين خواسته را براي شما دست يافتني كند. ماساژ كامل سر و صورت روشي منحصر براي افرادي است كه مي‌خواهند ظاهري جوان و شاداب داشته باشند.

اين ماساژ از حدود صد سال پيش که با استفاده از روغن‌هاي گياهي روي نواحي حساس سر گردن گوش‌ها و عضلات صورت با فشارهايی متفاوت به پوست وارد می‌شد، مورد استقبال قرار گرفت.

همچنین برای برطرف شدن خستگي چشم بهبود سردردها و ميگرن تقويت ماهيچه‌هاي صورت و كاهش استرس بسیار موثر است با اينكه ماساژ سر در اكثر ماساژها به صورت تلفيقي اجرا مي‌شود.

پيشنهاد مي‌كنيم اين ماساژ به عنوان مكمل در كنار ماساژهاي ديگر اضافه شود تا از خواص آن بهره‌ بيشتري ببرید.

در ماساژ صورت هم كه كششي و فشاري در قسمت‌هاي مختلف صورت اعمال مي‌شود.

باعث كاهش چين وچروك كم عمق پوست صورت تحريك جريان خون كاهش استرس و تنش و در نهايت نرم‌تر شدن پوست و سلامت مي‌شود.

ماساژ مخصوص خانم های باردار

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *