آشنایی با ماساژ روغن معطر و حوله داغ

امروز قصد داریم برای شما مطلبی در زمینه ماساژ با نام ماساژ روغن معطر و حوله داغ در نظر گرفته ایم و امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد .


ماساژ روغن معطر و حوله داغ یک ماساژ بسیار لذت بخش است ماساژ روغن معطر و حوله داغ به منظور تسکین دردهای موضعی و باز شدن گرفتگیهای عضلانی ماساژ روغن معطر و حوله داغ در بین افرادی که از ماساژ های سخت لذت نمی برند بسیار پر طرفدار است.

.
تکنیک ماساژ روغن معطر و حوله داغ :

در ماساژ روغن معطر تمام بدن به سبک ماساژ با روغن های معطر گیاهی ماساژ داده شده و در فواصل معین قسمت های ماساژ داده شده با حوله های داغ پوشانده می شوند تا روغن های معطر تاثیری عمیق تر داشته باشند.

فوائد ماساژ روغن معطر :

ماساژ روغن معطر تاثیری عمیق در باز شدن گرفتگی های عضلانی دارد و به کسانی که از دردهای موضعی رنج می برند توصیه می شود.

 

روغن ماساژ بادام: روغن بادام طرفداران زیادی دارد و بسیار نرم است و استفاده از آن حس آرامش‌ بخشی به فرد القا می ‌کند.

سریع جذب می ‌شود زیاد روی پوست نمی ‌ماند ایجاد حساسیت نمی‌ کند؛ خیلی چرب نیست به راحتی پخش می ‌شود و در ضمن، خوش‌ بو و دارای عطری ملایم هم هست.

روغن ماساژ هسته انگور: روغن هسته انگور هم زیاد چرب نیست اما معمولا با روغن بادام و روغن جوانه گندم ترکیب می ‌شود، سبک است و بوی زننده ‌ای ندارد.

روغن ماساژ زردآلو: روغن زردآلو پوست را تحریک نمی‌ کند و خوب روی پوست پخش می‌ شود.

روغن ماساژ آووکادو: روغن آووکادو رنگ سبز تیره‌ ای دارد و نسبت به سایر روغن‌ ها سنگین‌ تر است و به علت چرب بودن فوق ‌العاده ‌اش معمولا با دیگر روغن ‌ها مثلا روغن بادام ترکیب شده سپس مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

روغن ماساژ جوجوبا: این روغن از دانه گیاه جوجوبا گرفته می‌ شود خوشبو است و خاصیت ضدمیکروبی دارد.

برای درد‌های مفصلی و ناراحتی ‌های پوستی مفید است، پوست را تحریک نمی‌ کند و سریع و آسان جذب می ‌شود.

روغن ماساژ جوانه گندم: بوی ملایم این روغن، باعث شده در روش ‌های ماساژ اروماتراپی رواج داشته باشد. هنگامی که با روغن بادام شیرین ترکیب می ‌شود، استفاده‌ از آن راحت ‌تر است.

روغن ماساژ نارگیل: زنجیره چربی روغن نارگیل مدت طولانی ‌تری روی پوست می ‌ماند، استفاده از آن راحت است حساسیت‌ زا نیست و لباس ‌های فرد را رنگی نمی‌ کند.

سایر روغن‌های ماساژ : دیگر روغن‌ های مورد استفاده در روش ‌های ماساژ عبارتند از روغن زیتون کره ‌های معمولی، روغن برخی حبوبات و گیاهان و روغن شترمرغ هر کدام از این روغن ‌ها ویژگی‌ های منحصر به فردی دارند و برای شرایط

مآشنایی با ماساژ روغن معطر و حوله داغ

1+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *