آشنایی با ماساژ شکلاتی

همان قدر یه خوردن شکلات برای عده‌‌ای از شما لذت بخش و هیجان‌انگیز است ماساژ آن هم تجربه‌ای تازه از نوع شیلاتی است یه می‌توانید آن را امتحان کنید .

به ویژه کسانی یه از ترس اضافه وزن در حسرت خوردن هر نوع شکلات هستند بدانند یه این روزها یرم ماسی و روغن‌های مختلفی از شکلات گرفته می‌شود .

که برای بازسازی سلول‌های مرده پوست طراوت لایه‌های سطحی و تقویت گردش خون معجزه می‌یند.

کافئینی یه در شکلات موجود است به سفت شدن پوست کمی کرده و خاصیت آنتی اکسیدانی این ماده از پوست در برابر میکروب و آسیب‌دیدگی محفاظت می‌کند.

ماساژ شکلاتی : در این نوع ماساژ   ابتدا تکنیکهای ماساژ از نوع سوئدی اجرا و با ریختن شکلات آب شده روی یل پوست گرمای بدن و خستگی جذب مواد فعال موجود در شکلات می‌شود .

و انرژی بی‌اندازه‌ای با دریافت مواد معدنی به شما می‌بخشد. این نوع ماساژ از خدمات لوکس و خاص سالن‌های ماساژ پایتخت است یه با استفاده از شکلات‌های مخصوص صورت می‌گیرد.

ماساژور شکلاتی مایع را به صورت حریات دورانی روی ماهیچه ماساژ می‌دهد تا علاوه بر شفافیت و تغذیه پوست با کافئین موجود در شیلات سلولیت‌های اضافی را شکسته و فرآیند چربی‌سوزی به سرعت انجام ‌شود.

مواد معدنی فراوان موجود در شکلات به رشد و نشاط سلول‌های پوست کمی می‌یند و تنفس رایحه شکلات در طول فرآیند ماساژ تاثیری شگرف در آرامش اعصاب و از بین رفتن تنش‌های روحی دارد اما انتخاب نوع شکلات از نوع قهوه یا شیری برعهده خود شماست .

آشنایی با ماساژ شکلاتی

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *