ماساژ آشیاتسو

ماساژ آشیاتسو

مقدمه

ماساژ آشیاتسو: “Ashi” در ژاپن به معنای «پا» و “Atsu” به معنی «فشار» است. در ایالات متحده Ashiatsu به اصطلاح برای توصیف ماساژ پابرهنه به کار می‌رود. این سبکی نیست که شخص «روی پشت شما قدم بزند»، بلکه نوعی است که در درجه اول دست­‌ها؛ با کف پای نرم، ضد عفونی شده و بهداشتی، جایگزین می‌شوند و پاها، مانند یک دست غول‌پیکر احساس می شود!

این دست‌های غول‌پیکر در حالی که باعث آرامش و راحتی بیشتر مشتریان می‌شود، نسبت به ماساژ سنتی بافت عمیق، روی بافت‌های عمیق‌تری نیز تأثیر می‌گذارند.

نمونه‌های بسیاری از آشیاتسو در طول سال‌ها توسعه یافته است. این سبک ماساژ احساس لوکسی را ارائه می‌دهد که نه تنها عمیق‌تر بلکه آرامش بخش‌تر و راحت‌تر از ماساژ سنتی است. پا در مقابل دست باعث تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک مشتری می‌شود و به آن‌ها امکان می‌دهد تا عمیق‌تر به آرامش برسند. متخصصین ماساژ می‌توانند نتایج بهتر و رضایت‌بخش‌تری را برای مشتری بدست آورند، در حالی که آسیب‌های کمتری به عضلات و مفاصل خود وارد می‌کنند.

ماساژ برهنه آشیاتسو یک درمان جامع است که بر روی ذهن، بدن و روح کار می‌کند، باعث تحریک انرژی بدن و تقویت توانایی طبیعی فرد در بهبودی خود می‌شود. معمولاً برای درمان مشکلات بافت‌های عضلانی متراکم و دردهای مزمن، مشکلات پشت و لگن و همچنین برای آرامش عمیق استفاده می‌شود.

ماساژ پابرهنه آشیاتسو

علاوه بر تحریک بیشتر سیستم عصبی پاراسمپاتیک، آشیاتسو قادر است در حدود نیمی از زمان به عنوان یک جلسه ماساژ منظم، بسیار خاص کار کند. این روش باعث ایجاد کشش و فشرده‌سازی همزمان بافت می‌شود که باعث کشیدگی ستون فقرات و تسکین التهاب در مفاصل می‌گردد. به دلیل این ترکیب قدرتمند کشش و فشرده‌‌سازی، نتایج دوام بیشتری دارند.

متخصصین ماساژی که می‌خواهند طول عمر خود را به کارشان بیفزایند و یا کار روزانه خود را سهولت دهند باید در نظر داشته باشند که آشیاتسو را به کارنامه خود اضافه کنند. استفاده از گرانش طبیعی، آرامش خاطر و استفاده از روش‌های مناسب تنظیم و مکانیک بدن باعث می‌شود تا ماساژ برهنه آشیاتسو به سرعت تبدیل به انتخاب اول روش درمانی شود تا در ضمن حفظ بدن خود در برابر صدمات ناشی از شغل، نتایج بهتری را برای مشتری خود ایجاد کنید.

میله های سقفی در آشیاتسو

درمان معمولاً روی تخت ماساژ انجام می‌شود. متخصص ماساژ در حالی که از سمت میله‌هایی که ار سقف آویزان است، پشتیبانی می‌شود، با پای برهنه ماساژ می‌دهد. بسته به نوع آشیاتسو مورد استفاده، می‌توان آن را با یا بدون استفاده از روغن یا لوسیون و گیرنده با لباس و یا بدون لباس تنظیم کرد.

تاریخچه ماساژ آشیاتسو

آشیاتسو از ترکیب ماساژ ژاپنی شیاتسو و دانش باستانی ماساژ پابرهنه تولید شده است. منشأ یا پیشینه خاص ماساژ پابرهنه دشوار است، اما مطالعات نشان داده‌اند که آن را به هند باستان، چین، ژاپن و دیگر کشورهای آسیایی نیز نسبت داده‌اند.

مزایای آشیاتسو ماساژ

مزایای آشیاستو ماساژ را در انتها بخوانید.

در ژاپن “َAshi” به معنای «پا» و “Atsu” به معنی «فشار» است. در ایالات متحده Ashiatsu به اصطلاح برای توصیف ماساژ پابرهنه به کار می‌رود. این افلوراژ در اصل از Charutti Thirummal، گرفته شده است که یک تکنیک کهن است که در کرالای هند، به وسیله هنرمندان رزمی که تحت تأثیر سنت‌های راهب بودایی بودند. توسعه یافت. سبک هنرهای رزمی اولین بار در جهان به نام Kalaripayattu نامیده شد. در سبک آن‌ها از یک طناب روی یک تیر استفاده می‌شد. در ژاپن و چین به عنوان «وقفه» در استفاده از چی دیده می‌شود که از ماساژ پابرهنه یا فشار دست به طور مستقیم بر روی پوست یا سرخوردن همراه با روغن استفاده می‌کردند.

با ظهور نفوذ پرتغال و مهاجران در هند، سبک‌های مختلفی از ماساژ پابرهنه ظاهر شد. زنان، نه فقط مردان، آن را بیش از یک هنر رزمی به عنوان سبک درمانی ارائه می‌دادند. این سبک‌ها همچنین بر اساس سنت آیورودایی بنا شده بود. فرد دریافت کننده برای راحتی و آسایش بیشتر روی یک تخت قرار می گرفت. متخصصین از روی تخت بالا می روند و با استفاده از ماساژ پابرهنه شروع می کنند.

از آن زمان، سبک پابرهنه به دلیل تنوع در این صنعت، به تکامل و جلب محبوبیت خود ادامه داده است.

گسترش ماساژ آشیاتسو:

در دهه‌های اخیر اشیاتسو به طور فزاینده‌ای در غرب رواج یافته است. به خصوص در ایالات متحده، جایی که در اواسط دهه 1990، روتی پیپر شکل علامت تجاری Ahiatsu oriental Bar therapy ایجاد کرد.

مزایای ماساژ آشیاتسو

  1. راحت‌ترین حالت برای دریافت به دلیل نرمی و استحکام کف پا، که کف دست، مشت، ساعد و آرنج این استحکام را ندارند.
  2. سیستم عصبی پاراسمپاتیک را تحریک می‌کند تا مؤثرترین سبک درمانی ایجاد شود.
  3. فشار پایدار، روان، رضایت‌بخش و مطلوب‌تری را فراهم می‌کند.
  4. ستون فقرات را کشیده می‌کند؛ فضایی را در ستون مهره‌ها ایجاد می‌کند.
  5. نتایج ماندگارتری ایجاد می‌کند و تأثیرات قوی‌تری نسبت به کار دست دارد
  6. فشار گسترده‌ای از کل بدن، باعث افزایش جرین خون و سیستم لنفاوی می‌شود.
  7. کف پای نرم، قادر به ایجاد تغییرات در آسیب مزمن بافت نرم، سریع‌تر از دست و بازوهاست.
  8. فشرده‌سازی استخوانی را راحت‌تر از دست، مشت و ساعد دریافت کنید.
  9. به متخصصین ماساژ این امکان را می‌دهد که از زمان کمتری برای تکمیل مناطق کار نسبت به استفاده از دست، استفاده کنند.
  10. به راحتی نقاط تریگرپوینت را در بافت آزاد می‌کند، بدون دردسر برای درمانگران
  11. فشار و درد را در ناحیه گردن، قفسه سینه و کمر کاهش می‌دهد.
2+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *