دهمین نمایشگاه گردشگری ۱۸ بهمن ۹۵ در تهران

دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با شعار “ایران را متفاوت ببینید” افتتاح می شود و تا پنج شنبه ۲۱ بهمن ادامه دارد.این نمایشگاه فرصت مناسبی است برای آشنایی با مناطق گردشگری ایران و برنامه ریزی برای مسافرت در نوروز ۹۶

نمایشگاه گردشگری ۹۵ در حقیقت این فرصت را برای تمامی سازمانها، اتحادیه ها، تشکل ها، شرکتها و همچنین افرادی که به نوعی در ارتباط با این صنعت هستند ایجاد نموده تا امکان معرفی و ارائه توانمندیها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمانهای مرتبط بدست آورند.
نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری WTO به ثبت رسیده و مورد تأیید و توجه سازمان مذکور است .

هرساله اسامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه از سوی برگزارکننده در اختیار WTO قرار میگیرد و حضور در آن به عنوان یک رکورد از سوی سازمان فوق الذکر در سوابق شرکت کنندگان ثبت می شود.

بعلاوه این نمایشگاه تنها نمایشگاه در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری در تهران است که مجوز قانونی سازمان توسعه تجارت را دارا میباشد.
بدیهی است گردشگری و هتل داری لازم و ملزوم یکدیگرند و تقویت هر یک از این دو لازمه توسعه و پیشرفت دیگری است. هتل داری در خدمت سفر و گردشگری است و گردشگری نیز نیازمند هتل داری مطلوب و توانا است.

از سوی دیگر گستره صنایع و خدمات مرتبط با هتل داری آنقدر وسیع و بزرگ است که می توان گفت این صنعت از بیشتر شاخه های صنایع و خدمات بهره و سهمی را برده است.

گفتنی است: نمایشگاه گردشگری ۹۵ در فضایی بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع در سالن های غربی نمایشگاه ( ۳۱،۳۵،۳۸،۴۰،۴۱و ۴۴) با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور فعالان این حوزه برگزار می شود.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *